Carregant Esdeveniments

« All Esdeveniments

  • Aquest event ja ha passat.

I Mostra Cultura Popular a Castelló

15 de febrer 17:30 a 20:30

I Mostra Cultura Popular amb Botafocs a Castelló

La Federació de Cultura Popular de Castelló de la Plana (FCPCS) realitza el seu acte de presentació a la societat, el proper 15 de febrer del 2025, a la seva ciutat.
Les entitats que integren aquesta nova federació de cultura popular són: Saborija, Cant d’Estil, Xaloc, Dansants, Conlloga Muixerenga, El Millars, El Forcat, Dolçainers i Tabaleters de Castelló i Botafocs.
Aquestes entitats abarquen molts àmbits de la seva cultura: bureu, cant d’estil, trabucaires, gegants, cabuts, cavallets, construccions humanes, danses, dolçainers, ball de dimonis i bestiari.
Els actes inclouen un cercavila, actuacions i tallers de totes les entitats, des de les 17’30 a les 20’30 hores a la Plaça de Les Aules i carrers dels voltants.
Botafocs aportarà el seu bestiari: Drac, Haca Traca Almalafa i el Bestiari Infantil.

Detalls

Data:
15 de febrer
Hora:
17:30 a 20:30
Esdeveniment Categories:
, ,
Etiquetes de l'Esdeveniment:
,

Recinte

Castelló de la Plana
Plaça Les Aules Espanya + Mapa de Google