Essent ja tradicional de cada juliol, la municipalitat de Tuïr (Rosselló) organitza una Trobada de Gegants i Bestiari. Des de l’Agrupació hi col·laborem aportant diverses figures de bestiari festiu.
L’Oficina de Cultura i Animació obsequia als participants amb un sopar. Després d’aquest, pels volts de les 21h, el bestiari festiu participa en una cercavila i posterior ballada de lluïment a la Plaça de la República.
Dissabte 8 de Juliol (programa provisional)
Arribada 15:00h
16:00h: Inici Cercavila amb Gegants i Bestiari
19:00h: Aperitiu i posterior sopar
Entre les 22:00h i les 23:00h, cercavila i enceses de lluïment a la plaça de l’Ajuntament.
ES CERCA:
-
- Quatre o cinc entitats federades que participin amb el(s) seu(s) element(s) de bestiari de foc a la cercavila de bestiari amb pirotècnia.
- Tindran preferència les entitats de Catalunya Nord a petició de l’organitzador
S’OFEREIX:
-
- L’Agrupació del Bestiari abonarà a l’entitat participant les despeses de desplaçament.
- L’Agrupació del Bestiari aportarà el material pirotècnic per a l’acte.
- La Mairie de Tuïr ofereix sopar a les persones assistents.
- No hi ha possibilitat de pernocta.
PRESENTEU LA VOSTRA PROPOSTA:
Enviar un correu electrònic a info@bestiari.cat amb la següent informació:
- Breu escrit argumentant el perquè hi voleu participar
- Fitxa de les figures que es volen portar, amb foto
- Previsió del nombre de persones que participaran
- Adjuntar pressupost del desplaçament (cost del transport de la bèstia i/o autocar. Pirotècnia no inclosa)
Una comissió tècnica formada per persones vinculades a l’Agrupació elaborarà una proposta que serà traslladada als organitzadors dels actes. Es valoraran les propostes que siguin singulars, de colles que celebrin aniversaris o bé que incorporin a més d’una figura en el mateix desplaçament. L’organitzador de cada un dels actes és qui té la potestat d’escollir els participants que més s’adiuen atenent als objectius i pressupost de la trobada.
Les entitats que resultin seleccionades, hauran d’aportar a l’Agrupació la següent informació:
- Confirmació del nombre de persones participants (per a l’àpat)
- Gestionar la comanda i recollida de pirotècnia seguint indicacions de l’Agrupació
- Aportar rebut de la pòlissa de Responsabilitat Civil, certificats CRE i RGCRE