L’Agrupació del Bestiari convoca una jornada formativa adreçat als membres de juntes directives de les entitats federades sobre gestió associativa

El dissabte 11 de maig de 2019, el Centre d’Imatgeria Festiva del Poble Nou/Can Saladrigas (C. del Joncar, 35, Barcelona), acollirà una jornada formativa convocada per l’Agrupació del Bestiari Festiu i Popular de Catalunya en la qual es tractaran diverses temàtiques relacionades amb la gestió associativa.

Aquesta jornada engloba les principals inquietuds i consultes realitzades els darrers mesos en el servei d’atenció de l’Agrupació, i engloba temàtiques diverses però alhora necessàries per a una bona gestió associativa i per al compliment de la legislació vigent.

Temàtiques

  • Certificat digital
  • Certificat de delcites de naturalesa sexual
  • Llei de voluntariat
  • Reglament General de Protecció de dades
  • IVA i facturació
  • Llei de transparència
  • Aspectes jurídics i obligació de registre
  • Normatives i responsabilitats vinculades a assegurances
  • Gestió de projectes i subvencions
  • Bones pràctiques en la comunicació d’activitats

A qui està adreçada?

La jornada està adreçada a membres de les juntes directives d’entitats federades a l’Agrupació del Bestiari Festiu i Popular de Catalunya.

La jornada començarà de matí i s’allargarà fins a mitja tarda, per tal que les persones que es desplacen des d’altres punts del territori puguin aprofitar més el desplaçament.

Horari, ponències i ponents

Trobareu més informació sobre els horaris, els continguts de les ponències o els ponents, en el tríptic de les jornades:

 

Descarrega el tríptic de la Jornada en PDF

Inscripció

S’hi podran inscriure un màxim de dues persones per entitat, fins esgotar aforament. Es respectarà de forma rigorosa l’ordre d’inscripció.

Cada assistent podrà escollir les jornades a les quals es voldrà participar en el moment de fer la inscripció. Aquesta serà vàlida un cop es rebi confirmació per correu electrònic.

Formulari d’inscripció